Radyo Dinle

Tutku FM dinle

Tuku FM

Tuku FM

Tutku FM, 105.0 frekansında Samsun ili merkezli yayın yapan yerel bir radyodur. Yayın içeriğini 24 saat boyunca Türk halkının %80’inin tercih ettiği fantezi, arabesk, Türk halk müziği ve Türk sanat müziği eserlerine yer vermektedir. 2010 yılında logo ve içerik değişikliğine gitmiştir.

Tutku FM, “Tutkulu Duygulu Bir Radyo” sloganı ile Samsun’da karasal yayınları dinlenebilmektedir. Profesyonel yayın ekibi ve teknolojik gücü ile bölgede en çok dinlenen radyolar arasında yer almaktadır. Kendini devamlı yenileyen ve dinleyicilerinin memnuniyetini birinci planda tutan bir strateji izlemektedir.


hata bildir

Benzer Radyolar


Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

"Tutku FM" Dinleyici Yorumları


  1. Ebru dedi ki:

    Slm.samsun f tpi acik cezavinde yatan esim emrah yildirum sayilu gunler gecer dediler dogruynus bir sene olcak girelisunu unutma sen orda ne yasiyosan ben burda aynisi yasiyorum bu kotu gunler gececek cnm kendine dikkat et kardesim emrahtan seninleilk defa sarkisi.calarsan cok mutlu ilurum iyaksamlar

  2. murat çaça dedi ki:

    slm ben izmit kocaelin den murat çaça her gun sizi dinlıyorum ve her zamanda dınlıcem bıkmadan dinliyorummm .bırşey sorcam sizin fon müzgi nasıl bulurum cok hoşuma gıdıyorrr nasıl bulcamm ben bu fon nu tşkr edrım ıyı yayınlarr

Değerli dinleyenler, lütfen sadece radyo hakkında görüş, öneri ve düşüncelerinizi paylaşınız.
İstek paylaşımı bu bölümde yapılmamaktadır.


gazeteler  

Fan Sayfamızı Beğendiniz mi?

Sizlerden Gelen Yorumlar

  • Elif emer: Nevsehir ceza evinde yatan esim eyup emer için hasretim ben sana calarmısınız doğum g...
  • Alçe: Arzu hanım iyi yayınlar başarılar sağlıklı Mutlu yaşamlar...
  • Handan günçü: merhaba ben handan günçü maltepe 2 nolu kapali cezaevi c18 kogusunda yatmakta olan o...
  • harun yıldız: MALTEPE 2 NOLU L TİPİ B5 de yatan kardeşim osman çetinkaya uygar doğanay dan alışamad...
  • Can: Bu gün 4 30 civari calan bi müzik vardi bulamdım yaa yardımcı olun...
  • Sevim sarı: Isparta e tipi kapali ceza evinde d/18 de yatan ugur sarı ve onur sarı icin huseyin ...
  • Özlem cingöz: Iyi yayinlar siradaki sarki adana kürtçüler c11 kogusunda yatan biricik esim serkan c...
  • Özlem cingöz: Siradaki sarki mustafa ceceliden simsiyah sarkisini goz bebegim herseyim kurtculer ...
  • Ahmet su: Selam ben ahmet su kürtçüler kapalı ceza evi B 3 te yatmakta olan ibrahim altın yüzük...
  • Ecem ekinci: Sıradaki şarkı.. Adıyaman E tipi kapalı cezaevinde c1 koğuşunda yatan yasin ekinciye ...
  • MEHMET BİTİM: İYİ YAYINLAR İYİ AKŞAMLAR E4 KOĞUŞUNDA YATAN ABİM MUSTAFA BİTİME ADANALI AYHANDAN 'YA...