Radyo Dinle

Star Artı dinle

Star Artı

Star Artı

Star Artı, 98.8 frekansında İstanbul ili Bağcılar ilçesi merkezli yayın yapan bölgesel bir radyodur. Gündüz programlarına ticari taksiler, minibüsler, dolmuşlarda eşlik ederken, akşam programlarını ise ciddi oranda kişisel bir dinleyici kitlesi yakından takip etmektedir.

Star Artı FM, “Gönüllerin Starı” sloganı ile İstanbul ve Marmara bölgesinde karasal yayınları canlı olarak dinlenebilmektedir. Yayın akışını arabesk ve fantazi müziğin en koyu şarkıları ile zaman zaman halk müziği eserleri oluşturmaktadır. Yeni yayın döneminde bünyesine popüler programcılar katmıştır.


hata bildir

Benzer Radyolar


Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

"Star Artı" Dinleyici Yorumları


  1. Duygu erol dedi ki:

    Metris cezaevinde yatan A-14 koguşunda yatan abime selam yolluyorum onu çok özledik iletirseniz sevinirim

  2. mehmet dedi ki:

    Karabocek ten yam yam sarkisi calarmisiniz abdullah lengere gelsin

  3. Hamza dedi ki:

    Metris te1 be1 de yatan abim seyit sağıroğlu na cok selam lar gön deriyoruz abiseni cok sevi yoruz seni hicama hic unut miyacağız seni cok sevi yorum

  4. Mehtap mandacıoğlu dedi ki:

    İyi akşamlar maltepe L2E5 koşugundaki batuhan ejder gönlü güzel kardeşime çok çok selamlarım olsun onu çok seviyoruz Allah’ın izniyle gelicek yanımıza canım kardeşim

  5. Zilan dedi ki:

    Meraba ben zilan c1 kogusunda yatan ebubekire mesaj gondermek istiyorum
    Sevdigimm caneşimm seni cok seviyorum kurban oldugum herzaman yanındayım sen sakın üzülme hayatımn anlamı seni cok seviyorum unutma

  6. gülcan dedi ki:

    slm ben gülcan şahin metriste yatmakta plan Çağdaş gümüşsoy yeğenim seni çok seviyoruz tez zamanda kavuşacağız İnşallah hep birlikte olacağız yine Allah’a emanet ol seni seviyoruz

  7. Kübra dedi ki:

    Iyi aksamlar ben metrisdeki sevdigime hherseyime uygar doganay vay lele dinlemesini istiyorum onu cokk ama cokkk seviyorum iyiki benim sevdigim abdullah tas bitanemin adi

    • Kübra dedi ki:

      Iyi yayinlar. Metris T1 D6 kogusundaki abdullah tas. Seni cok seviyorum askim seni cok ozledim allahim yardim etsin bize insallah cikicaksin ordan bitanem kendine cok iyi bak adaletin bumu dunya dinle askim sana asigimmmm..gozun arkada kalmasinn

  8. CİHANGİR dedi ki:

    İyi aksamlar iyi yayınlar . Ben Cihangir Ömür ve ailem olarak Maltepe cocuk cezaevinde yatan cocugumuz Cem Ömür ve koğuş arkadaşlarina selamlarimi iletir selda bagcandan adaletin bu mu dünya sarkisini armağan etmek istiyoruz tesekkurler .

  9. Sicle dedi ki:

    Star METRİS T1.NOLU A-22 KAPALI CEZAEVİ canıım aşkııım ömrüm yılmazım seni çok seviyorum sevgilim sabret bu günlerde geçecek ben senin her zaman yanındayım yanında olucam bitanem seni çok özledim uğruna öldüğüm canım sevgilim benim YILMAZ DİCLE ASLAN

  10. Caner yildiz dedi ki:

    Metris Cezaevi T1 B11 Muhammet Yildiza Çok selam Gönderiyorum Gözlerinden öpüyorum Allah’a emanet olun

  11. mami dedi ki:

    bugün deli muratın çaldığı seviyorum abi gidiyorum abi şarkısının adı nedir bilen varsa lütfen yardımcı olsun.

  12. Helin taş dedi ki:

    STAR selamün aleyküm ve aleyküm selam t1 a5 koğuşundakii batuhan rişvana sevgilerimi yolluyorum onuu çok çokk sevdiğimii dile getiriyorum kocaman da öpüyorum -dört yanaklın. ❤️

  13. Dogan poyraz dedi ki:

    Ben devrim dogan poyraz bakirkoy kadin cezaevi c 11 blokda yatmakda olan bitane askima melek zeki ahmet aslanda minnet eylemem parcasini armagan ediyorum bu parca ayriyetden butun kader mahkumlarina armaganim olsun saygilar

  14. Gökhan kant dedi ki:

    Ümraniye T tipi ceza evinde yatan kardeşim Murat Seise selamlar

  15. Oeribircan dedi ki:

    Abi benim sozlum hapiste. Özgür er adı. Konu çok seviyorum ona söyler misin. Ona uygar doganay gel armağan ediyorum

  16. Esra dedi ki:

    Iyi aksamlar esra ben metriste yatan celoya sivaslo nazodan yara gibisini calar misin hayirli aksamlar

  17. Adınız dedi ki:

    iyi yayinler erkan acerde biratktim aski sevdayi calarsaniz mumnun olurum internet üzerindinliyom

  18. Fatma dedi ki:

    Iyi yayinla. Ben almanyadan Fatma. Kivircik aliden isirgan otu adinda sarkisi calarsaniz sevinirim. Simdiden tessekür ederim hayirli aksamlar diliyorum size.

  19. Neco dedi ki:

    Bir aşık için sevdiği neyse bizim içinde engin nurşani odur.

  20. Adınız dedi ki:

    Engin abi memlekete ne zaman gelecek?

1 2 3 7
Değerli dinleyenler, lütfen sadece radyo hakkında görüş, öneri ve düşüncelerinizi paylaşınız.
İstek paylaşımı bu bölümde yapılmamaktadır.

Reklam

arabesk türk

Sizlerden Gelen Yorumlar

  • Mufit Gunay: Ankara polis radyosunu seviyorum. Cizgisini hep muhafaza etti. Emegi geçenlere sonsu...
  • nurullah maral: afyonkarahisar radyo tek 91.1 frekansımızda ıp değişikliği yapılmıştır yeni ıp numara...
  • Gözde: Maltepe l tipi kapalı ceza infaz kurumu A2 nolu kogustan Furkan erguşa seni çok seviy...
  • EROL ŞAHİN: SÜPERSİNİZ SIRADAKİ PARÇA GTİ ÇALIŞANLARINA GELSİN...
  • Meral: Radyo burada uygulamasını leptopa indirdim Medine FM'i tıkladım çok güzel siyer dersl...
  • Hasan: Bugün 16-17 saatler arasında Karadeniz Türküsü çaldı adı ne acaba...
  • Nihat: Nihat saylak balıkesir çiftetelli çalsa bir dinleyem...
  • Nihay: Nihat saylak balıkesir çiftetelli çalarmışım be abi...
  • Numan Oğuz: 24 saat dinlenebilecek kalitede,rahatlatıcı bir müzik. Çalışma masasında,arabada hatt...
  • İsmail: Burdur un en büyük ilçesi ama radyosunu dinleyemiyoruz merhaba yayına internetten bil...
  • Korkut: selamun aleyküm hayırlı ramazanlar güzel hizmet veriyorsunuz sağolun fakat kardeşim b...