Radyo Dinle

Radyo En dinle

Radyo En

Radyo En

Radyo En, 104.6 frekansında Konya ili merkezli yayın yapan yerel bir radyodur. 2011 yılında kurulan radyo kanalı, Ribat Grubu bünyesinde bulunmaktadır. Bölgesinde ilgiyle takip edilen bir radyodur.

Radyo En, ” En iyiye En güzele” sloganı ile Konya ve çevresinden karasal yayın üzerinden canlı dinlenebilmektedir. Yayın akışını ilahiler, ezgiler, dini konularda sohbetler ve programlar oluşturmaktadır. Ribat FM, aynı grup bünyesinde yayın yapan diğer kardeş radyo kanalıdır.


hata bildir

Diğer Dini Radyolar


Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

"Radyo En" Dinleyici Yorumları


  1. Rahim çatak. dedi ki:

    Selamun aleyküm hayırlı yayınlar abi turan turguttan allaha kaçıyorum eseri aileme askerdeki kardeşim Muhammede murat karaca kardeşime gelsin dua ile rabbine emanet olun abi

Değerli dinleyenler, lütfen sadece radyo hakkında görüş, öneri ve düşüncelerinizi paylaşınız.
İstek paylaşımı bu bölümde yapılmamaktadır.


gazeteler  

Fan Sayfamızı Beğendiniz mi?

Sizlerden Gelen Yorumlar

  • lütfiye yılmaz: iyi günler yayınlarınızı kayseriden dinleyebiliyor muyuz...
  • İsmail Albayrak: Şu an ESENLER deki yayınlarınızda TRT nağme radyosu çalıyor frekansınızda...
  • baskilden fevzi: iyi geceler kolay gelsin neriman ulusudan güzel bir türkü calarsanız sewinirim...
  • mustafa: Slm bn mustafa Kars kapalı cezaevinde yatmakta olan abim mehmet Alkan masum kırmızı G...
  • Tanrıverdi: Arkadaşlar 2 gün önce hızlı bi parça dinledim arapça değildi kadının biri aaaaaaaaaaa...
  • onur ortak: selamun aleyküm bingöl ün solhan ilçesin selamlar radyo azelya ıspartadaki tayfun ort...
  • ibram: Sıradaki parça benden melek yılmaza gitsinnn......
  • ÖMER FARUK YORULMAZ: slm ben ağrıdan ömer faruk yorulmaz ağrı kapalı ceza evinde yatan tum mahkum kardeşle...
  • Furkan: Şarkı adı waqaberry...
  • Sercan can: Esat kabaklı dan Kerkük zindanini çalar mısınız bütün mazlumlara gelsin....
  • Aydin: Elinize ve emeğimize sağlık......