Radyo Dinle

Radyo 71 dinle

Radyo 71

Radyo 71

Radyo 71, Kırıkkale ili üzerinden 100.5 frekansından yayın yapmaktadır. 1992 yılında Radyo 71 Tv. Yay. A.Ş bünyesinde kurulmuştur.1994 yılında yeni programları ile kaliteyi yakalamış, Kırıkkale halkının sevgisini kazanmıştır

Radyo 71, “Kırıkkale’nin Radyosu” sloganı ile Kırıkkale ve çevresinde Arabesk Fantazi ve Slow müzik türünde şarkılar çalan yerel bir radyo istasyonudur.


hata bildir

Diğer Arabesk Radyolar


Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

"Radyo 71" Dinleyici Yorumları


  1. seyfi diyor ki:

    radyo 71 zevkle dinliyorm iyi yayılar kırıkkaeye selamlar

  2. levent yıldız diyor ki:

    bir sonraki şarkıyı abim mustafa yıldıza armagan ediyorum

  3. mertcan diyor ki:

    sa canlı yayın istiyoruz bayan istiyoruz radyomuz büyüsün istiyoruz sürekli canlı yayın istiyoruz türkü istiyoruz kırıkkalemizi çoook seviyoruz onun için istiyoruz…

Değerli dinleyenler, lütfen sadece radyo hakkında görüş, öneri ve düşüncelerinizi paylaşınız.
İstek paylaşımı bu bölümde yapılmamaktadır.


 

Sayfamızı Beğenin

Onaylanan Yorumlarınız

  • ramazan bingöl: iyi çalışmalar kolay gelsin sıradaki parça entaş mermer çalışanlarına ve kozağaçlı sü...
  • ersin: hep aynı şarkılar calıyor lutfen bıraz degıstırın....
  • Muhammet alptekin: Slm muhammet hozan aytac muzini istiyom nesim alptekine arman olsun...
  • selman acemi: Değerli çalışmalarınız için teşekkürü borç bilirim.. Meteorolejinin Sesi,ni de dinlem...
  • mustafa uysal: yozgat rehabilitasyon merkezinden ben mustafa uysal sıradaki parçayısevdiklerime arka...
  • ALİ İHSAN: HAYMANADAN SELAM OLSUN PARK FM ÇALIŞANLARINA,SIRADAKİ PARÇA HAYMANA ÇALIŞ KÖYÜNE GELS...
  • Adınız: selamun aleyküm abi istek bölümünü bulamadım burdan iletmek istedim azer cengiz kurto...
  • Tahsin Çetin: Ankara Emek te oturmaktayım, evimde radyodan haziran (2016) ayında DİNLEYEBİLDİĞİM TR...
  • murat: sakaryadan murat severek dinliyorum basarilar...
  • emre: iyi akşamlr şemdinliden emre ben selam olsun serhat karsa kolay gelsin hayrı abimden ...
  • murat: ASKERLİK YAPTIGIM 2000 YILLARİNDA DİNLERDİM...
  • murat: ADANA RADYOLARİ BASARİLİ BİR KESİM ADANA HALKİNA 2000 YİLLARİNDA ASKERLİK YAPTIGIM Bİ...

dmca