Radyo Dinle

Radyo 03 dinle

Radyo 03

Radyo 03

Radyo 03, Afyon ili üzerinden 102.7 frekansında yayın yapmaktadır. 2006 yılında radyolar arasında düzenlenen yarışmada Medya SMS birinciliği almıştır.

Radyo 03, ” Arabeskin Tek Adresi” sloganı ile Afyon ve çevre illerde karasal yayın üzerinden Arabesk ve Fantazi müzik formatının yanı sıra Türk Halk müziği ve Sanat müziğine yer vermektedir.


hata bildir

Benzer Radyolar


Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

"Radyo 03" Dinleyici Yorumları


  1. Duygu soydan dedi ki:

    Sıradaki parça afyon kapalı E tipi ceza evinde olan kızı İlayda nur soydan dan babası Recep soydan a gelsin çık ordan bi an önce kızın seni bekliyor

  2. Duygu soydan dedi ki:

    Sıradaki parça afyon kapalı E tipi ceza evinde olan kızı İlayda nur soydan dan Recep soydan a gelsin çık ordan bi an önce kızın seni bekliyor ve çok özledi babası

  3. Ebubekir dedi ki:

    Siradaki parca mersin E tipe e 5 koğuş ali içen abim ve diğer koğuştaki abilerime gelsin

  4. İbrahim Aksu dedi ki:

    İyi yayınlar Kardeşim

  5. Recep dedi ki:

    Sıradaki parçayı tahsin ustama ve aileme gelsin hayırlı akşamlar

  6. Umut dedi ki:

    Ben çavuşbaştan umut sıradaki parça polat amcama armağan olsun sizinleyiz bir umuttur yaşamak

  7. HÜSEYİN dedi ki:

    Kardeşim suan Has turizm ile hataya yolculuk yapıyoruz yolculukta sizi dinliyoruz 5 numaralı yolcudan tüm has turizm yolculuk yapak kişilere sıradaki parça gelsin

  8. Fatih dedi ki:

    Şuan çayı mi aldım kemal abi güneşin doğuşunu izliyorum

  9. murat dedi ki:

    Ceza evi yatan baba ahmet altıntaş gelsin

  10. Kagan dedi ki:

    Abi uzun yoldayiz şuan. Benim için mapusun içinde uç ağaç incir parçasını çalabilir misin? Şimdiden teşekkür ederim

  11. Gamze dedi ki:

    Hayırlı geceler ben eskişehir sivrihisar dan gamze babam için müslüm gürses köşe kapmacayı yayınlar mısınız iyi yayınlar teşekkürler

  12. Lokman can dedi ki:

    slm hayırlı günler hayırlı işler sizi cok seviyoruz lütfen hakkı buluttan son mektup parcasını çalarsanız sevinirim benden ceza evinde yatmakta olan canım dedem kazım seyhana gelsin

  13. ibrahim dedi ki:

    slm iyi akşamlar sizi çok seviyoruz lütfen ben yoruldum hayat gelme üstüme şarkısını çalarmışınız teşekkürler

Değerli dinleyenler, lütfen sadece radyo hakkında görüş, öneri ve düşüncelerinizi paylaşınız.
İstek paylaşımı bu bölümde yapılmamaktadır.


gazeteler  

Fan Sayfamızı Beğendiniz mi?

Sizlerden Gelen Yorumlar

  • Elif emer: Nevsehir ceza evinde yatan esim eyup emer için hasretim ben sana calarmısınız doğum g...
  • Alçe: Arzu hanım iyi yayınlar başarılar sağlıklı Mutlu yaşamlar...
  • Handan günçü: merhaba ben handan günçü maltepe 2 nolu kapali cezaevi c18 kogusunda yatmakta olan o...
  • harun yıldız: MALTEPE 2 NOLU L TİPİ B5 de yatan kardeşim osman çetinkaya uygar doğanay dan alışamad...
  • Can: Bu gün 4 30 civari calan bi müzik vardi bulamdım yaa yardımcı olun...
  • Sevim sarı: Isparta e tipi kapali ceza evinde d/18 de yatan ugur sarı ve onur sarı icin huseyin ...
  • Özlem cingöz: Iyi yayinlar siradaki sarki adana kürtçüler c11 kogusunda yatan biricik esim serkan c...
  • Özlem cingöz: Siradaki sarki mustafa ceceliden simsiyah sarkisini goz bebegim herseyim kurtculer ...
  • Ahmet su: Selam ben ahmet su kürtçüler kapalı ceza evi B 3 te yatmakta olan ibrahim altın yüzük...
  • Ecem ekinci: Sıradaki şarkı.. Adıyaman E tipi kapalı cezaevinde c1 koğuşunda yatan yasin ekinciye ...
  • MEHMET BİTİM: İYİ YAYINLAR İYİ AKŞAMLAR E4 KOĞUŞUNDA YATAN ABİM MUSTAFA BİTİME ADANALI AYHANDAN 'YA...