Radyo Dinle

Anadolunun Sesi dinle

Anadolunun Sesi

Anadolunun Sesi

Anadolunun Sesi, 89.6 frekansında İstanbul ili Kadıköy ilçesi merkezli yayın yapan ulusal bir radyo istasyonudur. 1993 yılında kurulan radyo kanalı, Efem Medya Grubu bünyesinde yayınlarını sürdürmektedir. Anadolu’nun Sesi Radyosu iyi müzik ve tarafsız haber kalitesiyle 24 saat yayındadır.

Anadolunun Sesi, “Kaliteli Müziğin Adresi” sloganı ile İstanbul başta olmak üzere; Maramara, Ege ve Akdeniz bölgelerinde karasal yayın olarak; birçok ilde yayın yapmaktadır. Tüm zamanların en iyi sesleri, en iyi şarkıları, Arabesk şarkıları, konuk sanatçıları ve canlı yayın bağlantıları bu radyoda sizleri bekliyor.


hata bildir

Diğer Arabesk Radyolar


Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,

"Anadolunun Sesi" Dinleyici Yorumları


  1. Samed dedi ki:

    Cihan abi yayınını çok zevkle ve severek dinliyorum en iyi ve en sevdiğim Arkadaşıma iyi akşamlar diliyor ve sevgilerimle saygılerle istanbul’dan sakarya’ya selamlarım olsun abi en sevdiğim arkadaşım Büşra iyi ki seni tanıyor ve kankalığımızın sonsuzluğunu diliyorum.

  2. yunus dedi ki:

    iyi akşamlar sizleri çok begenerek dinlyoruz damara devam =)

  3. salih orbay dedi ki:

    slm yayınlarınızı dınleyıp cok sevdım sızle calısmak ısterım dj lık calısmam var ılgınıze tesekkurler

  4. irem dedi ki:

    meraba ben irem radyonuzu çok uzun süredir dinliyorum ve çok beğendim iyiki varsınız İsmail yk dan ten parçalar çalarmmısnız bitanem herşeyim gözümün nuru doğanıma gelsin seni seviyorum doğan

  5. Soner Çiftçi dedi ki:

    Merhaba melike ablam Kolay gelsin. Rica etsem imera’dan vazgeçtim’i çalabilir misiniz? Belki damar değil ama calarsaniz çok sevinirim. Teşekkürler kolay gelsin.

  6. ÜMİT ALACA dedi ki:

    radyonuzu begenerek dinliyoruz sizden dogan miroglu şiirlerini bekliyoruz

  7. Engin dedi ki:

    Slm canli yayin numaranizi bir turlu bulamadim canli yayin numaranizi anons ederseniz sevinirim

Değerli dinleyenler, lütfen sadece radyo hakkında görüş, öneri ve düşüncelerinizi paylaşınız.
İstek paylaşımı bu bölümde yapılmamaktadır.


gazeteler  

Fan Sayfamızı Beğendiniz mi?

Sizlerden Gelen Yorumlar

  • baskilden fevzi: iyi geceler kolay gelsin neriman ulusudan güzel bir türkü calarsanız sewinirim...
  • mustafa: Slm bn mustafa Kars kapalı cezaevinde yatmakta olan abim mehmet Alkan masum kırmızı G...
  • Tanrıverdi: Arkadaşlar 2 gün önce hızlı bi parça dinledim arapça değildi kadının biri aaaaaaaaaaa...
  • onur ortak: selamun aleyküm bingöl ün solhan ilçesin selamlar radyo azelya ıspartadaki tayfun ort...
  • ibram: Sıradaki parça benden melek yılmaza gitsinnn......
  • ÖMER FARUK YORULMAZ: slm ben ağrıdan ömer faruk yorulmaz ağrı kapalı ceza evinde yatan tum mahkum kardeşle...
  • Furkan: Şarkı adı waqaberry...
  • Sercan can: Esat kabaklı dan Kerkük zindanini çalar mısınız bütün mazlumlara gelsin....
  • Aydin: Elinize ve emeğimize sağlık......
  • Ömer Faruk Gòker: Çiğdem hanım programınız(müzik ve hikayeleriniz çok harika ) Programınızda aforizma ...
  • Fatih: İyi akşamlar Perihan hanim bursadan fatih müzeyyen Senar benzemez kimse sana calarsan...